Hockeyfreaket

My day ...

Kategori: Allmänt

Jaha idag va det ju skola igen, jag och Petra drog vid halv 2, hon följde med när jag skulle till UM. Jag va bara där inne typ 10 minuter, Petra blev helt chockad när jag kom ut efter så kort stund xD
Sen så gick vi en sväng på stan och sen kom Frida och Emma dit, men Emma stack typ direkt.. 
Sen så började ju Pesets bal, och vi hade typ satt oss på en bänk vid Subway o käkade glass o hade inget bättre för oss xD och rätt som det e så skriker Frida NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ och när jag kollar ner på bänken så ligger hennes glass där xD Och sen när jag kollar upp så kommer det en snubbe på cykel och så skjutsar han sin baldejt på den xD då började jag skratta ännu mer xD
Sen vandrade vi upp till Brunnen och satte oss där, jag började typ bråka med Rickard!
Han e ju totalt jävla dum i hela fucking huvudet!! Jag e fortfarande arg på honom! Man gör fanimej inte så som han gjorde!!

Asså helvetes jävla pissdag, jag har inte gillat denna dagen och den blev ju inte bättre nu direkt!
Fan fan fan fan fan fan fan........

Aja, hoppas ni haft en bra dag.
Pussar , <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: