Hockeyfreaket

Pungråttan,pissråttan och dammråttan <3

Kategori: Allmänt

Jao idag va jag ju i Jönköping med Frida, FY FAN vad det började regna en liten stund efter jag kommit.
Himlen måste fan ha öppnat sig! xD Jag & Frida såg ut som slickade katter när vi hade gått ute i regnet xD
Vi gick en sväng på stan och sen gick vi upp till June, där käkade vi på TexMex eller Kebabbaren eller vafan det heter xD
Har ju ett minne därifrån som jag inte vet om det e positivt eller negativt....
Efter vi käkat o suttit där en stund o pratat så drog vi oss upp till Brunnen och hämtade Petra, sen gick vi ner mot stan och så va vi där en sväng och sen gick vi och satte oss på kaféet på Åhlens. Jag va tvungen och återberätta gårdagens händelse.. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om att du vet, jag har bara fått en jävla jobbig ångest nu... Men men, känns ändå bra på ett sätt att du vet.
Sen gick vi därifrån typ 20 i 4 och då gick vi och köpte godis och sen tog jag & Frida 10 över 4 bussen hem. Så jag va hemma lite efter 5 typ. Och jag brukar inte ha nåt emot att åka buss, men idag så kände jag verkligen inte för det, jag hade gärna gått hem. Men vem fan pallar gå 5-6 mil?! Inte jag i alla fall...

Idag när jag gick av bussen så kom det en kille springandes med byxorna nere och efter sig så drog han en livboj xD och typ 20 meter efter honom så kom nog den största männska jag sett!:O xD han drog av en kvist på nån buske och så gick han o sniffade på den xD Dom två va helt störda, men sen när jag stog och väntade på mamma vid bussen så såg jag att dom gick in i knarkarhuset så dom va ju där dom hörde hemma xD

Jag tror jag ska börja "förhandla" lite med mamma o dom om en lägenhet inne i stan. Jag orkar inte bo här längre! Jag vill bara bort härifrån, jag vill vara nära alla kompisar och allt! Men jag ska ge mamma o dom ett förslag, och det måste dom ju bara nappa på! Annars så vet jag fan inte vad jag gör!
JAG VILL BO INNE I STAN, NUUUUUUU!

Aja, nu ska jag nog kolla på film. Ha det bra!
Pussar, <3

Anonym om Henna<3:
"haha varför blev hin utsparkad?:P"

Vem är du?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: