Hockeyfreaket

Helgens höjdpunkt förstörd..

Kategori: Allmänt

Mm, typ helt ändrade planer i helgen då. Nu vet jag inte om jag har lust att stanna där nere längre, men aja.
Just nu så har jag lust att träffa Cacce på lördag och bara ge mig så han kan få det där "slutet" på allt.
För helgens höjdpunkt blev ju sabbad...
Får väl dra till Johan istället, han frågade ju om jag hade lust o komma en sväng, får se vad jag känner för. Eller så blir det väl att va hos Petra.. Får se vad jag gör.
Brunnen imon i alla fall, hoppas det e nåt kul folk där annars blir jag besviken.
Men hur fan ska jag göra imon, slutar vid 12 och Petra vid 6, i stan själv i typ 6 timmar, ÅHH vad kul, eller inte...

Okej nu har jag suttit och stirrat på det här inlägget i typ 10 minuter utan att komma på nåt o skriva så antagligen har jag inget mer vettigt o skriva. ha det bra ni andra där ute!

You are still the only one that makes me smile :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: