Hockeyfreaket

Vrigstad..

Kategori: Allmänt

Jao idag ska man med mamma o dom till Vrigstad, vaknade först av att mamma kom upp o frågade om jag skulle med till Jönköping. Men jag orkar inte det, för just nu så påminner Jönköping bara om grej så det känns rätt deprimerande att åka dit just nu. Men efter typ 20 minuter så ropar pappa ner mig i alla fall och det första jag tänkte va att han skulle säga att jag skulle va tvungen o följa med... Men då sa mamma att Eva hade ringt och frågat om vi skulle med till Vrigstad marknad. Jag hade ju helst velat va hemma idag, men jag tänkte att pappa antagligen inte ska med dit, men det skulle han visst, så jag får en heldag med pappa, jippi.... Eller inte. Jag hatar att gå nånstans med honom, han ska jämt göra saker eller säga saker som e grymt pinsamma, nej jag tycker inte om att va nånstans med honom, eller jag tycker inte om att gå med mamma heller nånstans för hon ska kolla på ALLT, och då menar jag verkligen ALLT! Det tar typ 20 minuter och gå igenom 1 affär...
Aja nu måste jag tänka lite positivt här.. Hur det nu ska gå till ...

Jag skriver säkert senare ikväll eller nåt. Ha det bra!
Pussar , <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: