Hockeyfreaket

Just a fool to believe.

Kategori: Allmänt

Bara 2 veckor kvar! :D det kallar jag riktig lycka!
Asså fatta att jag e såhär glad för det trots att det e ganska länge kvar, fatta då hur jag kommer va nästa vecka när det e 1 vecka kvar, å ännu värre kommer jag va söndan innan å på måndan!:D

Asså den här dan har vart så jävla seg! Grymt trött hela dan har jag vart å alla lektioner har vart as sega! Jag å Frida skippade svenskan idag å stack å åt tidigare för båda mådde illa för vi var så hungriga. Det var bara det att maten smakade BLÄ så jag va lika hungrig efter maten som jag va innan. Efter lunch så hade vi engelska, trodde jag skulle dampa ihjäl mig på Viveka -.- hon lyssnar verkligen inte på mig! Jag e helt osynlig för henne! Jävla satmara!

Tog kvart i 2 bussen hem, va typ inte en människa på bussen idag, så jävla skönt verkligen! Inte massa folk som pratade hela tiden utan det va helt tyst, underbart!
Hoppade av vid Konsum å mötte mamma vid ICA, träffade Annica & Johnny medans jag väntade på mamma.
Handlade å sen for vi hem, käkade färdig grillad kyckling :P efter det gick jag upp till mig, läste lite i nån skvallertidning å sen däckade jag, lyssnade på min mp3 med så hörde inte att mamma kom upp eller nåt.
Sov i typ flera timmar, vaknade runt halv 8. å jag e fortfarande trött! och jag har grymt ont i mina bihålor. Glenn tyckte jag kunde skylla mig själv sa han i skolan idag bara för att jag hade det, jävla idiot!

Ne orkar inte skriva mer nu. Ha det bra!
Hejs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: