Hockeyfreaket

Älsklingen!<3

Kategori: Allmänt

Jahopp jävla meningslös dag det här va! När jag kommer ner i källaren i skolan så säger nån typ ba "woho vi blir ialla fall 5 idag" eh va? jag fattade ingenting först, men sen så kopplade det. Men så när vi ska gå upp till klassrummet så kommer Carin å säger att Liselott e hemma för vård av sjukt barn! Å vi har ingen vikare. så vi blir insläppta i klassrummet, sammanlagt under dan va vi 7st! asså 7st! å liselott skulle ringa å ge oss uppgifter. Uppgifterna va å snitta dom nya blommorna och svabba golvet-.- vi snittade blommorna sen stack jag å Petra, dom andra satte sig å fixa nåt kompendiearbete. Vi satt i soffan tills vi började religionen då vi kollade klart på Die Welle, en helt godkänd film, lite korkade personen men helt klart godkänd!:) Sen va det lunch och svenska, fast jag å Petra stack från svenskan hehe, va där i kanske 10 minuter :P
Å imon så ska vi nog skippa floristlektionen. Vi har engelska på morgonen å så ska vi träffa Inger för hon kommer med våran affärsplan så vi ska skriva under å skicka in den till UF.

Tog tåget hem idag igen, gillar verkligen inte att åka tåg, går nåt så förbannat sakta, visst det tar också en timme typ precis som bussen men ändå, så jävla segt!
När jag kom hem så va det käk nästan direkt, åt typ inget, allting smakar blä typ, å mår bara illa efter jag ätit så känns som jag kan skita i att äta överhuvudtaget. Sen gick jag ut å fixade i stallet, va ute å lekte med Henna å tog ut Twist en snabbis :) å kikade lite på Twists valpar som har öppnat ögonen nu, så jävla söta! :P
Sen gick jag in med Henna för hon skakade som fan så frös hon, så henne fick jag bädda ner i sängen å så låg hon där å skakade i en evighet typ, jag somnade jämte henne sen, massa mysigt!:D vad ska man med killar till liksom när man har hunden?;) hehe
Har inte gjort nåt ikväll typ, e så jävla trött, mina ögon vill inte vara öppna. Men jag kan ju inte sova redan liksom..

Ne usch va mycket det blev skrivet nu hehe.
Ha det bra! p.s. kommer nog upp lite bilder på hundarna sen :)
Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: