Hockeyfreaket

Bra helg!

Kategori: Allmänt

Kände att det va dags å skriva lite här, kommer inte ihåg när jag skrev senast.
I helgen så va ju Fritjof å min lööööver här:) mycket trevligt! å det blev mycket skratt som vanligt xD
Å Petra skulle rida för första gången, hahahahah omg xD hon satt typ "ooooooohhhhhhhhhhhhhh" heeela tiden xD å när jag började springa med Jasmine så typ dog Petra xD å jag asgarvade å sprang samtidigt xD
Dom åkte hem med bussen som gick vid 7 på söndakvällen, efter det så duschade jag å tog det lugnt mest, satt nere hos Twist en stund med som har fått valpar nu, 5st hanar:P

Idag så va det dags för skola igen, mådde dåligt när jag kom dit så åkte med min 11buss hem, mamma hämtade mig å sen åkte vi till Nässjö å handlade. Efter vi kom hem så har jag slappat mest, har ju inte mått sådär jättebra direkt, satt nere hos Twist en timme typ, eller jag sov typ hela tiden haha.

Vet inte vad jag ska göra resten av kvällen, träna en stund tror jag å sen vet jag inte.
Aja, ha det bra alla.
Puss på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: