Hockeyfreaket

Göran har en åsna

Kategori: Allmänt

Jaha nu va första "skolveckan" över. Igår så städade vi, bar ner saker till källaren å så. Jag e ju inte förvånad direkt att vi fick göra det första skoldan..
Idag så hade vi först stilhistoria, assegt!! Sen va det lunch, fick sällskap av Calle å hans kompis efter ett tag, haha å fy fan vad jag gjorde bort mig!!! xD efter lunchen va det dags för FOG, å vi bestämde fikaschema, jag å Petra ska ha fika vecka 6 tror jag det va, sen skulle vi påbörja vårat begravningsarbete. Har skrivit över halva arbetet som ska in vecka 5, haha första gången jag e så effektiv typ.

Efter skolan stack jag å Petra ner på stan, skulle leta byxor eftersom alla jeans typ gått sönder för mig, men hittade typ inga, allt va slut i stort sett-.- men hittade ett par svarta så länge :P

Har inte gjort så mycket ikväll när jag kom hem, va hemma runt halv 7 typ, sen satt jag å jobbade lite vid datorn å sen käkade vi hemmagjord pizza:D å sen kollade jag på Let's Dance med mamma å pappa en stund hahah xD Sen gick jag in till mig å har suttit här en stund nu, hittade ju som sagt massa gamla konstiga skivor när jag städade häromdan å herregud säger jag ju bara, det e ju typ pinsamt att man har lyssnat på sån musik xD 
 
Robin gjorde min dag asså!:D

Vet inte vad jag ska göra nu, kanske kolla nån film eller fortsätta lyssna på cpig musik xD
Aja ha det bra ialla fall :)
Puss på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: