Hockeyfreaket

Håve uppdatering!

Kategori: Allmänt

Asså det här gör mig förbannad! Man kan inte komma i efterhand och anmäla honom, det ska ske direkt efter match enligt mig! Å inte några dar senare!
Beech får ialla fall spela vidare tills dom har bestämt sig för hur straffet blir.
Å vissa människor påstår att Beech ändå inte gör nån nytta, visst han kanske inte visar sig som Laine å dom andra men han är ändå inte dålig! Faktum e att han faktiskt e en av mina favoriter! å det står jag för sen får dom säga vafan dom vill!

Haha men en grej som hände på matchvärmningen i KA i måndags innan dom for upp till Sthlm va ju ändå det här! Så ska det va, bra att några visar lite känslor å att dom e på G, det gillas stort! Synd att Ledin inte fick slå Sundh den lilla idioten ännu mer......... nej jag gillar inte Oscar Sundh, har aldrig gjort och kommer aldrig göra om han ens avgör i en final, inte ens då kommer jag börja gilla honom! Den lilla jävla fegisen.

Å hur tabellen ser ut nu kan man inte annat än å gilla som Håvefan!:)
Vi ligger 1a på 83p, sen kommer Cluben med 78p, Dif gick om Fbk å ligger nu 3a på 69p, Fbk har samma poäng men dom har sämre +/- statistik, Dif har 20+ medans Fbk har -4.
Personligen så tycker jag att Frölunda ska skärpa till sig lite, jag menar, dom ligger 9a nu, dom brukar åtminstone ligga i topp 5. Å jag vill inte ha Modo i slutspelet så det e också en anledning.

Å igår va Torp tillbaka efter 2 matchers avstängning, det e gött! Han saknades på plan.
Hoppas Niinimaa e tillbaka snart. För vi behöver backar! Våra backar e verkligen inga höjdare just nu.. Massa jävla slarv hit å dit.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: