Hockeyfreaket

Illamående.

Kategori: Allmänt

Va hemma från skolan idag, mådde illa på morgonen. Mådde illa igårkväll me å kändes som jag skulle spy vilken sekund som helst typ. Men har inte spytt en enda gång än, mår bara illa å så känns det som det e fullt ända upp i halsen:S men ska till skolan imon om jag inte spyr innan dess..
Slapp ju ialla fall naturprovet idag hehe, fast det va INTE anledningen till att jag va hemma om ni trodde det.

Har typ sovit bort hela dan, mamma å pappa har vart inne å varje gång har dom frågat hur det känns å jag svarade likadant varje gång.
Men jag tror jag kan ha kommit på varför jag mår illa, för jag har minskat mina måltider, äter samma tider som innan men har minskat portionerna. Haha både Petra & Frida tycker jag e helt trög för det bara för jag äter så lite enligt dom i vanliga fall, men tycker inte jag. Sen igår så sa mamma att jag borde äta mer.. men det behöver jag inte! sådeså!

Ska väl träna lite ikväll innan jag hoppar in i duschen. vet inte vad jag ska göra mer ikväll, blir kanske nån film.
Mamma sticker om typ 20 minuter så blir ensam med pappa då.. vi lär ju sitta i varsitt rum å syssla med nåt.
Har inget mer å skriva nu, puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: