Hockeyfreaket

Slarvigt!

Kategori: Hockey

Jaha då var snart lördagen över då. Tack vare Håve så ligger tattar tälje över strecket. Fast jag bryr mig inte så mycket om ifall det e Timrå eller Tälje som ligger där.
Matchen va inget vidare tycker inte jag, mycket slarv å så. Å fick försvara spelarna som faan idag rent ut sagt! särskilt Torp! men man står ju upp för sitt lag!<3

Har inte gjort ett skit idag, gick upp vid 2tiden typ, gick ner å fixade frukost, slog på en film å käkade sen, somnade till en stund tror jag igen, sen vid halv 4 ungefär gick jag ut till stallet å sen satte jag mig här å glodde igen, vid 6 kom mamma hem å då gick jag ner å kokade nudlar å halv 7 började hockeyn. så kollade på den å nu sitter jag här igen. har lust att kolla på nån film men vet inte vilken..

Aja, ha det bra allihopa!
Pusspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: