Hockeyfreaket

Långhelg.

Kategori: Allmänt

Åh vad jag vill ha torsdag nu! skolavslutning och sen sommarlov! ska bli så jävla underbart verkligen.
bara leva livet liksom :D men känns som mitt lov redan börjat eftersom jag har haft långhelg, och sen ingen skola imon, å egentligen inte på onsdag heller för då så är det stipendieutdelning på förmiddan och sen på eftermiddan så ska klassen göra nåt tillsammans och sen på torsdag är det avslutning! underbart!

Vet inte vad som händer på sommarlovet, vi tjejer ska försöka komma iväg på en liten "minisemester", sen blir det ju säkerligen Göteborg nån gång under sommaren, sen är det ju bröllop i sommar också:) juste, jag å Frida har ju skrivit en lista på vad som ska göras i sommar hehe.

Asså jag fick en valk eller vafan det heter i min vänsterhand igår, på samma ställe som alltid, vid ringfingret, grymt irriterande! ialla fall, den va jättekonstig igår, för när jag höll i spaden så vek ju sig huden och sen när jag skulle räta ut handen så cpade det och hela huden sprack typ:S å sen när det torkat så blev det som ett hål på ena sidan och när jag pillade där så va det som att luft åkte in i handen. och idag när jag hade duschat så kunde jag ju självklart inte låta bli å pilla på det medans huden va mjuk så nu har huden har lossnat och jag har ett djupt jävla svidande "sår" i handen! :( och det svider verkligen som fan, men inte fan kan jag låta bli å pilla på det ändå.

Aja, nu ska jag nog kolla på Jackass 3 å måla naglarna:P
Ha de!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: