Hockeyfreaket

Sjukgymnasten!

Kategori: Allmänt

Godkväll bloggen! slarvat lite med bloggandet igen, illa Ida!
Igår så hade vi FOG igen och vi skulle göra en skaftad/tejpad bukett, hann aldrig färdigt min för vart tvungen å sticka en timme innan vi slutade för jag skulle till sjukgymnasten. och hur det gick där vet jag väl inte riktigt hur jag ska förklara, var där i ca. 50 minuter, hon kände/drog i mina knän, och jag kunde fan ha nitat henne så ont gjorde det när hon tryckte på mitt innersta ledband. och det oroade henne att det även gjorde ont vid minisken när hon tryckte där.. så fick cykla i 2 minuter och sen göra lite andra övningar, och aj AJAJAJAJ mitt knä idag säger jag bara, tortyr typ, men jag ska fan kämpa! fick med ett program hem med några övningar så ska göra dom helst 2 gånger om dan, har gjort en idag, nere på golvet i köket å det slutade med att jag hade 40kg Hero över mig xD
Har även letat upp mitt träningsprogram för fingrarna å handlederna så ska försöka träna dom också några gånger om dagen, för jag orkar inte med det här längre. men när det gör ont så ger jag mig istället vilket är jävligt fel å göra, men när det gör så sjukt ont att jag bryter ihop, då gör det riktigt jävla ont, för min smärttröskel är sjukt hög! men denna smärtan knäcker mig lätt... 
Har även fått fram handledsskydden så ska ialla fall ha dom när jag jobbar med florist å gör buketter å så, för det brukar krampa å låsa sig då.. 

Usch vill inte till skolan imon, har typ världens mest meningslösaste dag! först mentor, kommer dit pratar i typ 5 minuter och sen får vi gå, den börjar runt 10 och nästa lektion vid kvart i 12, å då har vi lektion till 1 och sen slutar vi. usch så meningslöst tycker jag! 
Förra veckan så hade vi ju skolval och då vann Sverigedemokraterna med 45,3procent! och skolan tog det så jävla allvarligt att det kom ut i tidningen, på tv å i radio. tycker det är så sjukt löjligt så det är fan inte sant asså! det är ett jävla skolval liksom, komigen.. 
och jag läste nåt så jävla bra på FB innan idag som en person skrivit. det lyder såhär:

"Jag blir så jävla förbannad på folk som ska "Demonstrera mot rasism/SD". Liksom, inse fakta! Svenska folket har röstat, och det är såhär en del av folket vill ha det. SD har LIKA stor rätt att vara i riksdagen som Vänsterpartiet (Som har haft en del "lortiga" samarbeten med våldsamma organisationer.) Tragiskt att se.. ...FÖR YTTRANDEFRIHET, där ALLA får uttrycka sin åsikt."

Sjukt bra sagt tycker jag! För som sagt, det är svenska folket som röstat, det är såhär dom vill ha det, låt dom ha det då.

Ne orkar inte skriva mer nu, ha det bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: