Hockeyfreaket

The devil standing on the doorstep now

Kategori: Allmänt

Hallo gott folk. Äntligen fredag! haft en bra vecka? kan jag väl inte påstå att jag haft direkt. och ingen pratik igår eller idag heller för den delen pågrund av mitt jävla knä. väntar på att läkaren ska ringa och berätta vad han tycker, men han har inte gjort det än..
Igår var det Adelövs marknad, köpte 2 par öronhängen i silver, en ring i silver, ska försöka komma ihåg å ta bilder och lägga upp här.

Idag så händer det inget speciellt, börjar bli uttråkad, försökte sova bort halva dan bara för jag inte har nåt å göra haha, men eftersom pappa är ledig idag så går man som på nålar här hemma bara för att man kanske gör nåt han inte gillar..

Å jag måste byta lakan idag, mitt underlakan är mer utanför sängen än i den haha, häromnatten så vaknade jag av att jag låg under lakanet haha, måste va en vilding när jag sover, för allt i min säng är alltid en röra :P

aa men har väl inte mycket mer å skriva nu, ha det bra.

underbara älskade du <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: