Hockeyfreaket

Stefan Liv!

Kategori: Allmänt

usch va dålig jag är på att blogga! men har kommit på att jag vill ändra min design på bloggen, ser inte ut så nu som jag gör på bilderna där, vill göra om massa, men jag ska absolut inte göra det själv för då kommer det gå helt åt helvete haha!

Idag så fyller "lilla" Hero 1 år, helt sjukt vad fort tiden har gått!
asså det är lite mindre än 5 månader kvar tills jag tar studenten, hur sjukt är inte det liksom?!
Å jag har massa att se fram emot i vår/sommar känns det som! jag ska träffa Robert från Sthlm, balen, studenten, resan efter studenten å ja massa helt enkelt! å sen går det ju förhoppningsvis vägen i år igen på hockeyn, så då har jag ju massa å fira där :D iiihh jag är på så bra humör just nu hehe.

Imon så är jag ledig, så jävla skönt verkligen!
Hade ingen bild på Hero på datorn så bjuder på en bild på sveriges typ snyggaste man;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: