Hockeyfreaket

förlåt att jag aldrig nånsin sagt förlåt.

Kategori: Allmänt

Hejsan!
Vart en jobbig dag idag, begravningen för mormor var nämligen idag. <3 men på ett sätt så känns det "skönt" att den här dagen är över, man slipper liksom gå å vänta på den mer nu..
Det var en jättefin begravning, å även om man var riktigt ledsen så vet man att lilla mormor har det bättre nu!

Efter det stack jag å pappa in till stan å gjorde mitt pass, äntligen.. även fast jag erbjudit mig å stanna hemma eftersom att saker är som dom är nu.... men får väl se om man kommer iväg, hade ju ändå vart en upplevelse liksom.. men men.

Asså studenten närmar sig med stormsteg, helt sjukt.... jag var taggad för bara nån timme sen, men nu vettifan vad jag vill egentligen.
Mina jävla sömnproblem har kommit tillbaka verkar det som, jag känner mig sjukt stressad, mår illa och konstant hungrig. ändå vill jag inte äta.

har inget mer å skriva, känner mig bara jävligt nere pågrund av, allt....
hejdå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: