Hockeyfreaket

15 november 2011 - 40 dagar kvar till jul!

Kategori: Allmänt

Godkväll allihopa!
Idag var det dags för praktik igen, men idag var det bara jag & Elin, å jag trivs sjukt bra med henne, vi har verkligen pratat om allt mellan himmel å jord :)
Vi började plocka upp julsaker i butiken idag, och om typ 1½ vecka är det första advent, jag längtar efter julen faktiskt! Så mysigt liksom

Ikväll har jag inte gjort nånting, var hemma runt halv 7, ätit, duschat och nu ligger jag i sängen och planerar att sova snart..
Idag så provade jag nåt nytt faktiskt, å ta schampo i torrt å oduschat hår, kändes lite wierd men tänkte testa det några gånger för det sliter visst mindre på håret och göra så, och om det stämmer så är det ju bara bra :)

Ne nu ska jag nog glo på nån film som jag även kan somna till, godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: