Hockeyfreaket

17 januari 2012

Kategori: Allmänt

Godkväll på er!
Jag skriver verkligen bara inlägg på kvällen hehe, men oftast gör jag nåt under dagen då jag inte har tillgång till datorn, och det är oftast man bara sitter och ugglar vid datorn på kvällen.
Idag har jag, Petra och Julia gått på stan och kollat på olika resebyråer, vi tre plus Frida & Emmy sticker nog iväg i början av juni, sjukt gött!
Efter stan stack vi hem till Petra och kollade lite mer noggrant å såhär och läste omdömen om hotellen å lite så, sen måste vi även få tag på dom andra två och boka typ helst innan denna veckan är slut för är inte så jättemånga platser kvar nånstans..
Sen runt sextiden stack jag och julia hem, var sjukt dimmigt på vägen hem, såg knappt 10 meter framför bilen, här hemma har jag inte gjort så mycket, bara käkat lite och halvslumrade en liten stund, blev sjukt trött, la mig under täcket för jag frös å då var det ju kört haha.
Ne nu ska jag kolla på svtplay från idrottsgalan igår när Stefan och andra döda idrottsprofiler hyllades, sjukt hur Stefans död påverkat många, inte bara oss i hockeyvärlden, utan verkligen hela världen!
Hur nice ser inte detta ut då? hehe

Kommentarer


Kommentera inlägget här: