Hockeyfreaket

skjut mig.

Kategori: Allmänt

Jag orkar inte längre.....

nej jag orkar verkligen inte med min jävla förbannade huvudvärk hela jävla tiden, varenda jävla dag. den dödar mig långsamt, å jag skojar fan inte.
mitt humör sabbas totalt av detta, min sömn funkar inte, har inte sovit på flera dagar/nätter, jag orkar inte mer. snälla skjut mig någon. å min syn har blivit helt fucked up av det här också, ibland så känns det som ögonen snurrar inne i huvudet och jag vet inte vad jag ska ta mig till längre, fattar inte varför all denna skit händer mig. kan jag aldrig nånsin få må bra? snälla, bara en dag.............
ska inte ta nån mer sulfatablett, för såhär dåligt pallar jag inte må, då har jag hellre lite mer ont i mina leder. för 8st cellgiftstabletter kan jag inte heller ta med tanke på hur dåligt jag mådde några gånger i veckan då, men är det värt och ta två extra tabletter varje dag nu som ger mig huvudvärk varje dag, hela dan? är det verkligen värt det?
jag tror faktiskt inte det.
sorry var bara tvungen och skriva av mig lite, för kommer ju säkert sitta här i några timmar till och glo. jag börjar gå mig själv på nerverna, undra då hur jag är mot mina medmänniskor, hemsk förmodligen.... förlåt i såna fall.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: