Hockeyfreaket

skulle behöva en liten paus från dig, från livet.

Kategori: Allmänt

Godkvällens på er!
Blev några inlägg ikväll haha, men tänkte ju skriva inlägget om Liv igår, men jag sov hos Christopher inatt så därför kunde jag ju inte skriva det hehe.
Ligger i sängen och glor på The 40 year old virgin, den är rätt jävla dålig faktiskt haha!
Idag så har jag inte gjort så mycket, åkte hem från baby runt halv 11 nån gång och sen va jag hemma å käkade lite och sen följde jag med mamma till Tranås för hon skulle röntga sin hand och fot. Sen tog vi en liten fika och sen åkte vi hem, kikade in på Arbetsförmedlingen också men det var kö från disken till dörren så jag vände och gick ut igen haha.
Imorgon ska jag "äntligen" till reumatologen, och då ska hon få kolla min fot riktigt jävla noga, kommer säkert behöva röntgas också, mamma å pappa tror nämligen inte att det har med mitt reumatiska och göra, annars har det bildats för mycket brosk så dom kanske måste skrapa, för hade konstig ankeknöl innan, men det är ingenting jämfört med hur den ser ut nu..
Men uppdaterar väl imon om vad som händer.
Ne nu ska jag väl fortsätta på tv eller nåt för nu var den dåliga filmen slut :P
Godnatt på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: