Hockeyfreaket

Uttråkad? OJA!

Kategori: Allmänt

1. Det första du tvättar i duschen?
Håret

2. Gillar du kaffe?
Nja, funkar ibland

3. Hur mår du just NU?
Seg och ont i huvet

4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på?
R

5. Berätta om din senaste dröm.
Att jag blev tillsammans med en kille från hockeyn, så när jag vaknade nästa morgon var jag jättekär i honom


6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en månad utan att tröttna?
Nja tror inte det 

7. Vad vill du ha just nu?
jadu, Salle här kanske så jag slipper va själv :P

8. Har du räknat till 1000 någon gång?
Yes

9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den?
Suger och biter ;) haha

10. Använder du smileys?
Ibland

11. Har du träffat någon kändis?
Yepp

12. Gillar du keso?
När jag hör Keso tänker jag på människan Keso så nej det gillar jag icke! xD

13. Vilken låt hade du sist i huvud senast?
kommer icke på vad den heter haha

14. Hur många länder har du besökt?

Vet inte, blev ju en hel del under våran tågluff i somras

15. Är dina föräldrar stränga?
Mjo ganska, iaf min far

16. Skulle du kunna hoppa fallskärm?
Tror faktiskt det

17. Glittrar någonting i ditt rum just nu?
Tror icke det

18. Brukar du hyra film?
Nepp

19. Var kommer du vara på Lördag?
Vet inte, kanske med vännerna, kanske med Salle, kanske hemma, ingen som vet

20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY?
Har inget minne av det, var säkert i skolan

22. Vad åt du till lunch?
Hmm, tacopaj-rester

23. Har du lockigt hår?
ibland

24. När grät du senast?
För några timmar sen när jag kollade på klippet från idrottsgalan som jag nämnde i mitt inlägg

25. Har du gått in i en vägg någon gång?
Tror jag säkert att jag har xD

26. Favoritårstid? 
Höst 

27. Vem höll du senast i handen?
Salle

28. Sover du med TVn på?
Ibland, bästa som finns å somna till

29. Tycker du att du är gammal?
Nja, lite kanske

30. Är du mörkrädd?
Kan jag väl inte påstå med tanke på att jag bor mitt i skogen och kan gå ut här utan problem mitt i natten utan några lampor

31. Gillar du ditt liv just nu?
Jadå

32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha?
Hade vi haft badkar hade jag levt i det haha

33. Har du bra syn?
kan jag väl inte påstå, har glasögon när jag kör bil, är väääldigt närsynt 

34. Var är dina föräldrar just nu?
sover

35. Vad har du på dig just nu?
tshirt å underkläder

36. Vad var det senaste du köpte?
En glass

37. Hatar du mer än 3 personer?
kan jag väl inte påstå att jag gör

40. Äger du ett vapen?
Yes, för kniv räknas som vapen :P

41. Gillar du ditt hår?
Mjo ibland

42. Gillar du dig själv?
Nja, kunde väl gilla mig själv mer egentligen, men jobbar på det :)

43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa?

mamma :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: